Πείτε μας λίγα πράγματα για εσάς και την ενασχόληση σας με τον κλάδο της φιλοξενίας.
Στον χώρο της φιλοξενίας εισήλθα πρώτη φορά το 2008,αφού ανέλαβα την οικογενειακή επιχείρηση. Από την αρχή διαπίστωσα ότι αυτό το επάγγελμα ταιριάζει απόλυτα με την ιδιοσυγκρασία μου παρόλο που δεν το σπούδασα.
Τι θέλετε προσωπικά να προσφέρετε στους επισκέπτες σας;
Εκείνο που πρωτίστως μας ενδιαφέρει να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας,είναι η εμπειρία της αυθεντικής Ελληνικής φιλοξενίας που θα τους κάνει να νοιώσουν ότι έρχονται στο εξοχικό τους την Ελλάδα!
Τι σημαίνει για εσάς η Νάουσα της Πάρου;
Η Νάουσα είναι η γενέτειρα μου και ο τόπος μου! Όταν είμαι μακρυά της και έρχεται στον νου μου συγκινούμαι! Είναι ένα από τα πιο παραδοσιακά νησιωτικά σημεία στο Αιγαίο με το λιμανάκι της να κατέχει περίοπτη θέση στις καρδιές όσων την έχουν επισκεφθεί!
Τι πιστεύετε ότι κάνει το Villa Isabella & Suites να ξεχωρίζει από τα άλλα ξενοδοχεία στη Νάουσα;
Εκείνο που κάνει το κατάλυμα μας ξεχωριστό,είναι η διακόσμηση των δωματίων μας καθώς το καθένα έχει τον χαρακτήρα του και το δικό του χρώμα!
Τα δωμάτια και οι σουίτες σας συνδυάζουν αρμονικά κλασικά και σύγχρονα στοιχεία. Μπορείτε να μας εξηγήσετε πώς επιτυγχάνετε αυτή την ισορροπία για να δημιουργήσετε εσωτερικούς χώρους που είναι ταυτόχρονα διαχρονικοί και μοντέρνοι;
Ο βασικός λόγος που συνδυάζουν όλα αυτά τα στοιχεία είναι ότι επιμελήθηκα προσωπικά το κάθε δωμάτιο έως την πιο μικρή λεπτομέρεια σκεπτόμενη τι θα απαιτούσα εγώ ως πελάτης αυτού του καταλύματος και τι αίσθηση να ήθελα να μου προκαλεί!
Ποια είναι η γνώμη σας για τις κριτικές των επισκεπτών; Πρέπει ένας ξενοδόχος να απαντά σε αυτές ή όχι και γιατί;
Θεωρώ ότι οι κριτικές βοηθούν τόσο τον επισκέπτη να επιλέξει το κατάλυμα που καλύπτει τις προσδοκίες του, όσο και τον ξενοδόχο να βελτιώσει το επίπεδο του καταλύματος του!
Πρέπει να απαντάει κατά την γνώμη μου στις κριτικές, διότι έτσι δείχνει τόσο το ενδιαφέρον του προς την δουλειά του αλλά και το αντίστοιχο προς τον πελάτη που τον επέλεξε για την διαμονή του!
Πώς αλλάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον κλάδο της φιλοξενίας και ποιες ενέργειες πιστεύετε ότι λειτουργούν καλύτερα για εσάς;
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητα όσον αφορά στην αξιολόγηση του καταλύματος! Πρέπει ο ξενοδόχος να τα διαθέτει και να είναι ενεργός!
Τι θεωρείτε μοναδικό στη διαχείριση ενός ξενοδοχείου στη Νάουσα της Πάρου σε σύγκριση με άλλους προορισμούς;
Η διαχείριση ενός ξενοδοχείου στην Νάουσα σε σχέση με άλλους προορισμούς, είναι ότι απαιτεί πολύ σκληρή δουλειά καθώς τα τελευταία 3 χρόνια υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός!
Ποιες τάσεις παρατηρείτε στους διεθνείς ταξιδιώτες που επισκέπτονται την Πάρο σήμερα; Έχει αλλάξει το προφίλ των επισκεπτών σας τα τελευταία χρόνια;
Τα τελευταία χρόνια έχω παρατηρήσει ότι οι επισκέπτες στο νησί έχουν γίνει πιο απαιτητικοί σε σχέση με άλλες χρονιές, καθώς και πολύ αυστηροί στις κριτικές τους!
Θεωρώ ότι το ένα έχει να κάνει με την οικονομική κρίση που έχει επηρεάσει την ανθρωπότητα και όλο και λιγότεροι μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και το άλλο είναι ότι λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού στον κλάδο, συγκρίνουν τις παροχές και τις τιμες άλλων καταλυμάτων με το αντίστοιχο που διαμένουν.